VISION

Enedeo & Enedina Garza

Nuestra Infomacion

VISION

Seremos una iglesia que en nuestro servicio, adoración y alabanza buscaremos el rostro de Dios y el Bautismo del Espíritu Santo; para que revestidos del poder de lo alto logremos;
We will be a church that in our service, worship and praise we will seek God's presence and the Baptism of the Holy Spirit; in order that clothed in the power of the Most High we achieve;

Extender

Extender nuestras instalaciones construyendo un nuevo santuario para que en un solo cuerpo y espíritu la iglesia del Valle de Yakima se reuna a adorar a Dios. Nuestra iglesia tendra un centro de educación Cristiana equipado con recursos pedagójicos y tecnológicos actuales, donde las familias seran ministradas con el propósito de convertirse en verdaderos adoradores, que alaben al Padre en espíritu y en verdad.

Nos comprometemos a proveer un centro de recreación familiar en donde nuestra comunidad participe, manteniendo un ambiente saludable en una atmosfera Cristo centrica. Nuestros valores y creencias se reflejarán en la educación secular al edificar una escuela cristiana privada.

Enlarge

To enlarge our facilities constructing a new sanctuary in order that in one body and spirit the church of the Valley of Yakima can unite to worship God. Our church will have a center of Christian education equipped with current pedagogic and technologic resources, where the families will be ministered with the purpose of converting into true worshipers, who praise the Father in spirit and truth.

We commit ourselves to provide a recreational center for families where our community takes part, supporting a healthy environment in a Christ centered atmosphere. Our values and beliefs will reflect in the secular education on having built a Christian private school.

Alargar

Alargar nuestro alcance evangelístico proveyendo en el Valle de Yakima ministerios que suplan las necesidades espirituales, sociales, y educacionales atraves de la Mayordomia Cristiana; reclamando las promesas de Dios para nuestra ciudad, estado y nación; y como reto nos comprometemos a alcanzar al mundo entero.

Stretch

To stretch our evangelistic range providing in the Valley of Yakima resources that edify the spiritual, social, and educational needs in the course of the Christian stewardship; claiming God's promises for our community, state and nation; and as a challenge we compromise to reach to the entire world.

Reforzar

Reforzar nuestro compromiso con Dios obedeciendo a la Gran Comisión, congregandonos de una manera ardiente y constante, siendo fieles mayordomos de lo que Dios nos ha dado al aportar nuestro tiempo, dinero y esfuerzo al logro de las metas establecidas por la Iglesia del Valle, Asambleas de Dios. Ofreceremos lo mejor de nuestra adoración y servicio a Jesucristo, para que cuando El venga por su Iglesia, nos encuentre ocupados en el establecimiento de su reino; reconociendo que separados de El nada podemos hacer.

Strengthen

To strengthen our commitment with God obeying the Great Commission, congregating in an ardent and constant way, being faithful disciples of what God has given to us by having contributed our time, money and effort to the achieve the goals established for the Church of the Valley, Assemblies of God. We will offer the best of our worship and service to Jesus Christ, in order that when He comes for his Church, we are occupied in the establishment of his kingdom; recognizing that separated from Him we can do nothing.